loading...
تاپ دانلودها|نرم افزار‎,‎بازی‎,‎موبایل‎,‎عکس
مدیر سایت بازدید : 230 شنبه 25 آبان 1392 نظرات (0)

EditorSoftwareBox ویرایشگر قدرتمند فایل پی دی اف PDF XChange Editor 3.0.306.1

PDF-XChange Editor نرم افزاری بسیار کامل و قدرتمند در زمینه ساخت،ویرایش و مدیریت فایل های pdf می باشد. فایل های پی دی اف باتوجه به قابلیت هایی که دارند امروزه به یکی از پر مصرفترین فایل ها تبدیل شده اند و میتواند گفت در سطح فایل های نرم افزار آفیس در حال استفاده هستند. در مرحله اول نرم افزار بسیار عالی برای ساخت فایل های pdf از دیگر اسناد می باشد. فایل هایی نظیر XLS, XLT, DOC, DOCX, PPT, PPTX, POT, PPTM, BMP, JPG, GIF, TIF, PNG, text که تماماً قابلیت تبدیل شدن به فایل pdf را دارند. همچنین تبدیل برعکس این فرایند یعنی تبدیل فایل pdf به انواع فایل های نامبرده شده که در زمینه نرم افزار دارای ocr نیز بوده و میتواند فایل های عکس نظیر jpg دارای متن را نیز به فایل های pdf کاملاً قابل ویرایش که حتی متن آنها نیز قابل ویرایش است تبدیل نماید. در زمینه ویرایش قابلیت ویرایش خط به خط متن فایل ها امکان پذیر است و حتی کاربر میتواند متن و پارگراف ها را ویرایش و جابجا نماید. قابلیت کامنت گذاشتن برای کلمات و جملات و همچنین highlight کردن یا علامت گذاری خطوط و کلمات به صورتی ماژیک های مارکر در دنیای واقعی که توسط این نرم افزار فراهم آمده است. قابلیت تغییر اندازه فونت ، تغییر رنگ و… نیز امکان پذیر می باشد. همچنین برای ویرایش اشیاء و عکس های درون فایل pdf نیز امکانات فراوانی نظیر تغییر اندازه و تغییر موقعیت یا اضافه کردن یا حذف آنها فراهم است. قابلیت رسم اشیاء توسط خود کاربر نظیر دایره و مثلث و مستطیل و… نیز وجود دارد. قابلیت قرار دادن واترمارک و لوگو و امضاء دیجیتال و مهر زدن فایل های پی دی اف در کنار قابلیت فشرده سازی و قرار دادن پسورد و محدود کردن دسترسی به فایل های pdf نیز از جمله توانایی های نرم افزار محسوب می شود. قابلیت جزئی زیادی درون نرم افزار وجود دارد که امکان نامبردن تمامی آنها نیز و به طور کل باید گفت نرم افزاری بسیار کامل در زمینه ویرایش و مدیریت فایل های پی دی اف می باشد.

مدیر سایت بازدید : 212 سه شنبه 30 مهر 1392 نظرات (0)

Photo Montage Guide ویرایش و مونتاژ عکس Photo Montage Guide 1.5.3

Photo Montage Guide نرم افزاری چند منظوره در زمینه ویرایش و افکت گذاری و تغییرات جالب روی عکس ها می باشد. این نرم افزار میتواند در مخلوط کردن عکس ها به کاربر کمک نموده و سرگرمی های زیادی را در زمینه عکس برای کاربران ایجاد نماید. به وسیله این نرم افزار کاربر میتواند با جدا ساختن اشیاء و بخش های مختلف یک عکس و انتقال آن به عکس دیگر ، تصاویر جالب و جدیدی بسازد. همچنین کاربر توانایی حذف قسمت های زائد یا ناخواسته عکس را بدون برجا ماندن اثری از بخش حذف شده دارا می باشد. حذف پس زمینه عکس ها و همچنین حذف شی زائد از درون پس زمینه از دیگر امکانات نرم افزار محسوب می شود. مخلوط کردن دو یا چند عکس با یکدیگر به نحوی عکس جدیدی به وجود آید به سادگی توسط نرم افزار امکان پذیر می باشد. همچنین نرم افزار دارای افکت هایی است تا در صورت نیاز در عکس ها اعمال شده و به زیبا شدن بیشتر عکس ها کمک نماید. ابلیت های دیگر به همراه نرم افزار شامل اضافه نمودن متن،چرخاندن تصویر،تغییر اندازه عکس و بریدن عکس می باشد.

مدیر سایت بازدید : 260 شنبه 25 خرداد 1392 نظرات (0)

Adobe Photoshop Lightroom v5 cover ادیت فوق حرفه ای تصاویر با Adobe Photoshop Lightroom v5.0

نرم افزار ™Adobe® Photoshop® Lightroom یکی از برنامه های مفید و ضروری برای عکاسان می باشد که توسط این نرم افزار حرفه ای می توانند بر روی عکس های خود مدیریت کنند و تنظیمات حرفه ای را بر روی عکس های خود انجام دهند در نتیجه شما می توانید وقت به نسبت کمتری را در پشت کامپیوتر خود نسبت به پشت لنز دوربین بگزرانید. در نسخه ۵ این نرم افزار ابزارهای Healing Brush، Radial Gradient و Straightening Tools به طور کامل آپدیت شده اند. با صرف مدت زمان کمی می توانید عکس ها را مرتب و دسته بندی کرده و تصحیح کردن عکس ها را انجام دهید و عکس های اضافی را حذف کنید. ظاهر نرم افزار بسیار ساده و زیبا می باشد و عکس های داخل برنامه شده را در با چیدمان سریع و آسان در معرض دید شما قرار می دهد.

مدیر سایت بازدید : 218 پنجشنبه 26 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

All Free MP3 Cutter برش قسمتی از فایلهای صوتی با All Free MP3 Cutter 2.1.5 (نسخه قابل حمل)

All Free MP3 Cutter یک نرم افزار تمام عیار برای بریدن فایلهای صوتی است که قابلیت برش فرمت های MP3, WAV, WMA, OGG و … را دارد .  می تواند با سرعت بالا قسمت هایی از یک فایل صوتی با فرمت MP3 را ببرد و در سیستم شما ذخیره کند. به عنوان مثال شما می توانید قسمتی از یک ترانه یا موسیقی را با استفاده All Free MP3 Cutter برش داده و به عنوان ringtone یا زنگ موبایل خود انتخاب کنید . همچنین All Free MP3 Cutter می تواند صدا را از کلیپ های تصویری جدا کرده و با فرمت MP3 در اختیارتان قرار دهد . از ویژگی های خوب این نرم افزار که نسبت به سایر همکارانش دارد عدم افت کیفیت هنگام عمل برش است بدین صورت که شما هنگام عمل cut هیچ گونه افت کیفیتی را در فایل صوتی جدا شده مشاهده نخواهید کرد . شما می توانید نسخه کامل (بدون نیاز به کرک) این نرم افزار را از سایت دانلودها دریافت کرده و لذت ببرید .

مدیر سایت بازدید : 225 پنجشنبه 26 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

audio ساخت و ویرایش موزیک با Audio Edit Magic v7.6.0.58

 Audio Edit Magic یک نرم افزار بسیار عالی به منظور ساخت و ویرایش موزیک به شمار میرود. شما با استفاده از این نرم افزار به راحتی می توانید یک فایل صوتی موزیک را وارد برنامه کنید و نقاط مختلف آنرا را مورد برسی و ویرایش قرار دهید. پس از وارد نمودن یک آهنگ در این نرم افزار، نمودار دقیق آن که شامل نت های مختلف بکار رفته در آهنگ می باشد در اختیار کاربر قرار خواهد گرفت که میتواند قسمت های مختلف آنرا وبرایش کند و پس از آن اقدام به ذخیره سازی موزیک جدید نماید. همچنین این نرم افزار دارای افکت های فراوانی است که میتوان از آنها بر روی آهنگها استفاده نمود. از دیگر امکانات این نرم افزار میتوان به امکان برش و چسباندن فایلهای صوتی اشاره کرد که شما با استفاده از این امکان میتوانید قسمتهای دلخواه از آهنگ مورد نظرتان را برش دهید و یا اقدام به چسباندن دو یا چند آهنگ به یکدیگر نمایید.

مدیر سایت بازدید : 166 یکشنبه 08 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

studioline photo classic plus ویرایش حرفه ای تصاویر StudioLine Photo Classic Plus 3.70.56.0

StudioLine Photo Classic Plus نرم افزاری حرفه ای در عین حال ساده با امکانات فراوان جهت ویرایش و مدیریت تصاویر می باشد. این نرم افزار همچنین میتوانید نسبت به آرشیو بندی حرفه ای تصاویر با استفاده از قرار دادن برچسب برای تصاویر و توضیحات برای هرعکس کمک شایانی را به کلکسیون دارها بدهد. این نرم افزار در بخش ویرایش بسیار حرفه ای می باشد به طوری که با مجهز بودن به ابزارهایی جهت تغییر قرار دادن افکت،تنظیم رنگ،تنظیم بالانس رنگ ها،رفع پرش در عکسها،حذف قرمزی چشم،تنظیم کنتراست و روشنایی تصاویر و… در زمینه ویرایش کامل می باشد. ابزارهای ساده ای نظیر بریدن تصاویر و تبدیل فرمت و تغییر اندازه نیز مسلماً در این نرم افزار تعبیه شده اند. یکی از قابلیت های جالب نرم افزار استفاده بسیار مناسب از اطلاعات GPS عکس ها می باشد. برخی از دوربین های دیجیتال جدید با مجهز بودن به دستگاه GPS میتوانند محل دقیق تصویر عکسبرداری شده را در متادیتا عکس ذخیره کنند. این نرم افزار میتواند با استفاده از متادیتا درون عکس برروی نقشه محل دقیقه عکس شما را نمایش دهد. قابلیت های فراوان دیگری نظیر ساخت انواع کارت پستال با استفاده از عکس های کاربر،ساخت اسلایدشوهای زیبا،ساخت تصاویر کلاژ،ساخت کلیپ از عکس ها و همچنین رایت اسلایدشو یا عکس های کاربر به طور ویژه برروی لوح های فشرده از دیگر قابلیت های نرم افزار کاربردی StudioLine Photo Classic Plus می باشد.

مدیر سایت بازدید : 172 پنجشنبه 15 فروردین 1392 نظرات (0)

Corel VideoStudio Pro X6 ادیت حرفه ای ویدیوهای خود با Corel VideoStudio Pro X6

Corel VideoStudio Pro X6 نرم افزاری کامل برای ویرایش ویدئو می باشد که امکاناتی نظیر ویرایش خلاقانه، افکت های حرفه ای، ضبط از روی صفحه نمایش، ساخت ویدئوهای اینترنتی و ابزار کامل تالیف دیسک را با هم ترکیب کرده است. سرعت بسیار بالا و ابزار ابتکاری آن ، به شما امکان ساخت هر نوع فیلمی ، از فیلم های خانوادگی و اسلایدشو تا انیمیشن های بامزه و ساخت خودآموز از طریق ضبط از صفحه نمایش را می دهد. با استفاده از ابزار کاملا حرفه ای و افکت های خلاقانه این نرم افزار می توانید خلاقیت خود را به نمایش بگذارید.

مدیر سایت بازدید : 184 شنبه 26 اسفند 1391 نظرات (0)

Corel AfterShot Pro 1.1.1.10 ویرایش تصاویر خام خود با Corel AfterShot Pro 1.1.1.10

Corel AfterShot نرم افزاری سریع و منعطف برای کار با عکس ها می باشد که قابلیت های مختلف ویرایش و مدیریت عکس را با پردازش تصاویر RAW ترکیب کرده است. مدیریت عکس ها در کاتالوگ ها و پوشه ها با استفاده از این نرم افزار امکان پذیر می باشد. جستجوی سریع عکس ها با ابزار بررسی اطلاعات عکس مانند تنظیمات دوربین ، کلمات کلیدی ، برچسب ها و … ممکن خواهد بود. 

اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 572
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 168
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 233
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 940
  • بازدید ماه : 2,886
  • بازدید سال : 65,059
  • بازدید کلی : 754,900