loading...
تاپ دانلودها|نرم افزار‎,‎بازی‎,‎موبایل‎,‎عکس
مدیر سایت بازدید : 193 دوشنبه 14 مرداد 1392 نظرات (0)

pes2013 pc cover small دانلود پچ بازی PES 2013 با عنوان PESEdit 2013 Patch 5.0

پچ جدید بازی Pes 2013 توسط گروه PESEdit منتشر شده که با نصب این پچ از قابلیت های جدیدی در بازی پیس ۲۰۱۳ خود بهره مند خواهید شد . گروه PESEdit نام رسمی ترین و معتبرترین گروه در ارائه پچ های بازی محبوب Pro Evolution Soccer یا به عبارت خلاصه PES می باشد. هر ساله همراه با آمدن نسخه های جدید این بازی ، این گروه نیز دست به ارائه پچ هایی در جهت تکمیل و بهبود شرایط و کاهش هرچه بیشتر نقاط ضعف بازی می پردازند. این پچ ها زمان مشخصی ندارند و ممکن است در یک هفته ۲ پچ و یا در ۳ماه حتی یک پچ هم عرضه نشوند. اکنون این گروه ، آخرین و جدیدترین پچ خود که ورژن ۵٫۰ می باشد را برای بازی PES 2013 عرضه کرده اند.

مدیر سایت بازدید : 237 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)

Pro Cycling Manager 2013 cpy cover دانلود بازی Pro Cycling Manager 2013 برای PC

بازی Le Tour De France ساخته شده توسط کمپانی Cyanide و عرضه شده بوسیله کمپانی Focus Home Interactive می باشد. این یک بازی شبیه سازی دوچرخه سواری می باشد که هر ساله نسخه ی جدیدی از آن عرضه می شود. هر ساله تغییرات و بهبودهای جدیدی در این بازی اضافه می شود تا صدها هزار گیمر طرفدار این سبک از بازی را از خود راضی نگه دارد. این بازی از سال ۲۰۱۱ به بعد برای کنسول ها نیز عرضه شد. تفاوت عمده ای که در نسخه ی کامپیوتر و کنسول وجود دارد این است که در کامپیوتر شما تنها قابلیت رهبری و مدیریت دوچرخه سواران را دارید در حالی که در نسخه ی کنسول آن می توانید خود یکی از دوچرخه سواران باشید. همراه با حرفه ای ترین های جهان پا بزنید و در رقابتی حرفه ای خود را بیازمایید!

مدیر سایت بازدید : 174 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

PES2013 دانلود پچ بازی PES 2013 با عنوان PESEdit 2013 Patch 4.1

پچ جدید بازی Pes 2013 توسط گروه PESEdit منتشر شده که با نصب این پچ از قابلیت های جدیدی در بازی پیس ۲۰۱۳ خود بهره مند خواهید شد . گروه PESEdit نام رسمی ترین و معتبرترین گروه در ارائه پچ های بازی محبوب Pro Evolution Soccer یا به عبارت خلاصه PES می باشد. هر ساله همراه با آمدن نسخه های جدید این بازی ، این گروه نیز دست به ارائه پچ هایی در جهت تکمیل و بهبود شرایط و کاهش هرچه بیشتر نقاط ضعف بازی می پردازند. این پچ ها زمان مشخصی ندارند و ممکن است در یک هفته ۲ پچ و یا در ۳ماه حتی یک پچ هم عرضه نشوند. اکنون این گروه ، آخرین و جدیدترین پچ خود که ورژن ۴٫۱ می باشد را برای بازی PES 2013 عرضه کرده اند. در ادامه مطلب می توانید تغییرات صورت گرفته را مشاهده نمایید

مدیر سایت بازدید : 312 یکشنبه 16 تیر 1392 نظرات (0)

دانلود تریلر جدید گیم پلی بازی PES 2014

PES یک شبیه ساز قدرتمند فوتبال است. شرکت کونامی در سال های اخیر برای بازی PES همواره از موتور قدیمی و تغییر یافته PS2 برای نسخه های جدید این بازی بهره می برده. اما سال های اخیر در رقابت با شرکت خوش ساخت EA و بازی FIFA دچار مشکل شده است که همین دلیل باعث شده که این شرکت روی به استفاده از موتور گرافیکی جدید به نام Fox Engine نموده است. این موتور جستجو می تواند به کلی ساختار بازی PES شما را چه از نظر گیم پلی و چه از نظر گرافیک متحول سازد.

 

هم اکنون شرکت کونامی تریلر جدیدی از گیم پلی بازی Pes 2014 منتشر کرده.  در این تریلر به بررسی موتور گرافیکی بازی که مشتق شده از موتور Fox Engine می باشد را به ما نشان می دهد. در تریلرجدید گیم پلی بازی PES 2014 می تونید به مشاهده گیم پلی بازی PES 2014 از جمله گرافیک بازیکنان و استادیوم ها ، کنترل توپ توسط بازیکنان ، فیزیک بازیکنان ، انواع حرکات و دریبلینگ بازیکنان ، حرکات تک به تک ، تاکتیک های تیمی در دفاع و حمله ، پیشرفت هوش مصنوعی دروازه بانان ، شیوه جدید بازی ترکیبی و … بپردازید. 

مدیر سایت بازدید : 215 یکشنبه 19 خرداد 1392 نظرات (0)

همواره پس از عرضه ی هرساله ی نسخه های بازی بسیار محبوب Pro Evolution Soccer (به اختصار PES) برای آن پچ هایی عرضه می شود که تکمیل کننده ی بازی و آپدیت نمودن نقل و انتقالات و رفع باگ های بازی و … را دارا می باشد. تا به حال در وبسایت دانلودها پچ های انگلیسی مربوط به این بازی قرار می گرفت. اما در این پست قصد معرفی پچ فوق العاده ای برای این بازی که کاملا فارسی و توسط هموطنان ایرانیمان می باشد را داریم. این پچ توسط وبسایت Pesbaz حاضر شده است. برای دانلود این پچ بی نظیر و برای مشاهده ی ویژگی ها و تصاویری از محیط بازی هنگامی که این پچ را نصب نمایید می توانید به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.

مدیر سایت بازدید : 266 شنبه 04 خرداد 1392 نظرات (0)

pes2013 pc cover small دانلود پچ بازی PES 2013 با عنوان PESEdit 2013 Patch 3.7

پچ جدید بازی Pes 2013 توسط گروه PESEdit منتشر شده که با نصب این پچ از قابلیت های جدیدی در بازی پیس ۲۰۱۳ خود بهره مند خواهید شد . گروه PESEdit نام رسمی ترین و معتبرترین گروه در ارائه پچ های بازی محبوب Pro Evolution Soccer یا به عبارت خلاصه PES می باشد. هر ساله همراه با آمدن نسخه های جدید این بازی ، این گروه نیز دست به ارائه پچ هایی در جهت تکمیل و بهبود شرایط و کاهش هرچه بیشتر نقاط ضعف بازی می پردازند. این پچ ها زمان مشخصی ندارند و ممکن است در یک هفته ۲ پچ و یا در ۳ماه حتی یک پچ هم عرضه نشوند. اکنون این گروه ، آخرین و جدیدترین پچ خود که ورژن ۳٫۷ می باشد را برای بازی PES 2013 عرضه کرده اند. در ادامه مطلب می توانید تغییرات صورت گرفته را مشاهده نمایید و این پچ را به صورت کاملا رایگان از وبسایت تاپ دانلودها دریافت نمایید.

مدیر سایت بازدید : 227 شنبه 14 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

pes2013 pc cover small دانلود پچ بازی PES 2013 با عنوان PESEdit 2013 Patch 3.6

پچ جدید بازی Pes 2013 توسط گروه PESEdit منتشر شده که با نصب این پچ از قابلیت های جدیدی در بازی پیس ۲۰۱۳ خود بهره مند خواهید شد . گروه PESEdit نام رسمی ترین و معتبرترین گروه در ارائه پچ های بازی محبوب Pro Evolution Soccer یا به عبارت خلاصه PES می باشد. هر ساله همراه با آمدن نسخه های جدید این بازی ، این گروه نیز دست به ارائه پچ هایی در جهت تکمیل و بهبود شرایط و کاهش هرچه بیشتر نقاط ضعف بازی می پردازند. این پچ ها زمان مشخصی ندارند و ممکن است در یک هفته ۲ پچ و یا در ۳ماه حتی یک پچ هم عرضه نشوند. اکنون این گروه ، آخرین و جدیدترین پچ خود که ورژن ۳٫۶ می باشد را برای بازی PES 2013 عرضه کرده اند. در ادامه مطلب می توانید تغییرات صورت گرفته را مشاهده نمایید و این پچ را به صورت کاملا رایگان از وبسایت تاپ دانلودها دریافت نمایید.

مدیر سایت بازدید : 219 پنجشنبه 12 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

Shaun White cover small دانلود بازی Shaun White Skateboarding برای PC

 Shaun White: Skateboarding عنوان بازی زیبایی است که نگرش نوینی به ژانر بازی های اکشن ورزشی می بخشد، که جدیدترین عنوان از نوع خود در این سبک بازی های ورزشی می باشد که با همکاری ورزشکار معروف و شناخته شده این رشته، یعنی “Shaun White” طراحی و ساخته شده است. این بازی به عنوان جدیدترین نسخه خود تاکنون ، تمامی حس و هیجان انجام حرکات نمایشی با اسکیت برد را برای طیف وسیعی از طرفداران این رشته ورزشی با محقق نمودن تمامی رویاهای آنان و اجازه دادن به آنها برای تبدیل یک شهر ساکت و بی روح به آرمان شهری فوق العاده برای انجام حرکات نمایشی بوسیله اسکیت برد به ارمغان می آورد.

همچنین آنها می توانند مسیر خود را به هر روشی که دوست دارند اسکیت کنند، تا دنیای اسکیت بازی دلخواه خود را که همچنین می تواند با دیگر دوستان به اشتراک گذاشته شود، ایجاد نمایند! Shaun White: Skateboarding به اسکیت بازان این قدرت را می دهد تا پای خود را فراتر از تمامی محدودیتها بگذارند!

مدیر سایت بازدید : 255 دوشنبه 21 اسفند 1391 نظرات (0)

pes2013 pc cover small دانلود پچ بازی PES 2013 با عنوان PESEdit 2013 Patch 3.1

پچ جدید بازی Pes 2013 توسط گروه PESEdit منتشر شده که با نصب این پچ از قابلیت های جدیدی در بازی پیس ۲۰۱۳ خود بهره مند خواهید شد . گروه PESEdit نام رسمی ترین و معتبرترین گروه در ارائه پچ های بازی محبوب Pro Evolution Soccer یا به عبارت خلاصه PES می باشد. هر ساله همراه با آمدن نسخه های جدید این بازی ، این گروه نیز دست به ارائه پچ هایی در جهت تکمیل و بهبود شرایط و کاهش هرچه بیشتر نقاط ضعف بازی می پردازند. این پچ ها زمان مشخصی ندارند و ممکن است در یک هفته ۲ پچ و یا در ۳ماه حتی یک پچ هم عرضه نشوند. اکنون این گروه ، آخرین و جدیدترین پچ خود که ورژن ۳٫۱ می باشد را برای بازی PES 2013 عرضه کرده اند. در ادامه مطلب می توانید تغییرات صورت گرفته را مشاهده نمایید و این پچ را به صورت کاملا رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 572
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 167
  • آی پی دیروز : 69
  • بازدید امروز : 232
  • باردید دیروز : 108
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 925
  • بازدید ماه : 2,871
  • بازدید سال : 65,044
  • بازدید کلی : 754,885