loading...
تاپ دانلودها|نرم افزار‎,‎بازی‎,‎موبایل‎,‎عکس
مدیر سایت بازدید : 228 دوشنبه 15 مهر 1392 نظرات (0)

google earth مشاهده کره زمین Google Earth Pro 7.1.2.2019 Final

Google Earth نرم افزار محبوب شرکت گوگل که توسط آن کاربران میتوانند به تصاویر ماهواره ای کره زمین دسترسی داشته باشند. این نرم افزار محبوب تمامی نقاط دنیا به جز مناطق ممنوعه شرکت گوگل را برایتان نمایش خواهد داد و میتوانید به گشت و گذار در دنیا بپردازید. تصاویر تهیه شده توسط این نرم افزار با ماهواره های دنیا همه روزه در حال بروزرسانی هستند و میتوانید تصاویر شهرها و خیابان ها را ملاحظه بفرمایید. این نرم افزار به ۲ صورت satellite و maps یعنی تصاویر ماهواره ای و تصاویر نقشه ای ، به کاربر امکان نمایش کره زمین را میدهد. تصاویر ماهواره ای مانند تصویر از بالا به نمایش منطقه دلخواه می پردازد و تصاویر نقشه ای نیز بیشتر برای جانمایی و یافتن راه ها مناسب می باشد. از توانایی های دیگر این نرم افزار می توان به جست و جوی اختصاصی: مدارس، پارک ها، Restaurant ها و همچنین Hotel ها اشاره کرد. در نسخه های جدید این نرم افزار یعنی گوگل ارث ، قابلیت نمایش سه بعدی ساختمان ها وخیابان ها نیز فراهم آمده است که این مورد میتواند در زیبایی و لذت هرچه بیشتر و همچنین کسب اطلاعات مفیدتر به کاربران کمک نماید.

مدیر سایت بازدید : 253 دوشنبه 23 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

google maps downloader دانلود نقشه های گوگل Easy Google Maps Downloader 7.14

AllallSoft Easy Google Maps Downloader  نرم افزاری کاربردی برای دانلود نقشه های گوگل می باشد. همانطور که میدانید گوگل دارای بخشی به نام google map می باشد که میتوانید نقشه های مختلف راه ها و… از آنجا برداشت کنید. این نرم افزار میتواند نقشه های این بخش گوگل را دانلود کند با این امکان اضافی که نرم افزار قسمت های مختلف نقشه ها را باهم ادغام میکند و این قابلیت در هنگام zoom در یک منظقه که فقط میتوانید بخشی از آن را ببینید و دیگر قسمت ها بایستی در zoom کمتر قابل رویت است ، به کاربر کمک میکند که با ادغام قسمت های مختلف یک نقشه واحد در اختیار داشته باشد.

مدیر سایت بازدید : 217 شنبه 21 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

EarthTime ساعت محلی نقاط مختلف جهان DeskSoft EarthTime 4.2.3

EarthTime نرم افزاری جالب و کاربردی برای مشاهده ساعت و تاریخ نقاط مختلف جهت به همراه قابلیت تنظیم زنگ هشدار می باشد. این نرم افزار کاربردی با دارا بودن بیش از صد هزار شهر میتواند کاربر را در مشاهده زمان دقیق و تاریخ شهرهای مختلف جهان کمک کند. همچنین این قابلیت را دارد تا زمان و ساعت نقطه ای دلخواه را به کاربر نمایش دهد. محیط کاربری این نرم افزار به صورت نقشه کامل کره زمین است که با افکت روز و شب تزئین شده است و کاملاً مشخص است که در کدام نقاط از کره زمین شب و در کدام نقاط روز است همچنین نرم افزار میتواند با متصل شدن به سرورهای هواشناسی ابرهای موجود در جو کره زمین را نیز در نقشه اعمال کند. کاربر میتواند ساعت و تاریخ تعدادی شهر را در صفحه اصلی نرم افزار بگنجاند. قابلیت کاربردی دیگر نرم افزار امکان تنظیم زنگ هشدار براساس ساعت نقاط مختلف جهان است. برای مثال میتوانید تنظیم کنید در ساعت ۳ بعد از ظهر به وقت محلی شهر لندن ، نرم افزار به شما هشدار دهد. زنگ هشدارها میتوانند به صورت روزانه و هفتگی و ماهانه تنظیم شوند. به طور کل این نرم افزار کامل در زمینه مشاهده ساعت های نقاط مختلف کره زمین در اختیار شماست!

مدیر سایت بازدید : 184 پنجشنبه 03 اسفند 1391 نظرات (0)

توسط نرم افزار Google Earth شما قادر به جستجوی: تصویر، نقشه و اطلاعات جغرافیایی از سرتاسر جهان هستید.

شما قادر خواهید بود فقط با Type کردن نام منطقه ی مورد نظر به جزئیات آن با Zoom کاملاً مستقیم دسترسی داشته باشید. از توانایی های دیگر این نرم افزار می توان به جست و جوی اختصاصی: مدارس، پارک ها، Restaurant ها و همچنین Hotel ها اشاره کرد.

یکی دیگر از قابلیت های این نرم افزار می توان به تغییر موقعیت های جذاب آن، آن هم به صورت 3D و همچنین Save و Share آن اشاره کرد. در کل باید گفت با وجود نرم افزارهای مشابه تا به حال چنین نرم افزاری به این قدرت تولید نشده است.

اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 572
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 168
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 233
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 943
  • بازدید ماه : 2,889
  • بازدید سال : 65,062
  • بازدید کلی : 754,903