loading...
تاپ دانلودها|نرم افزار‎,‎بازی‎,‎موبایل‎,‎عکس
مدیر سایت بازدید : 213 پنجشنبه 18 مهر 1392 نظرات (0)

Montagues Mount pc cover دانلود بازی Montagues Mount برای PC

بازی Montague's Mount عنوانی اول شخص و horror بوده و استودیو  Polypusher Studios سازنده آن می باشد. داستان بازی درباره مردی است که فراموشی گرفته و در جزیره ای متروکه در ایرلند گمشده است او باید با حل معماها در این جزیره خود را از جزیره متروکه و ترسناک نجات دهد. برای مشاهده ی لینک های دانلود و تصاویری از محیط این بازی ترسناک می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

مدیر سایت بازدید : 386 شنبه 02 شهریور 1392 نظرات (0)

sher yadetpc دانلود بازی فارسی شعر یادت بمونه – مخصوص کامپیوتر

فکر میکنید حافظه ی خوبی دارید و همه چیز رو سریع حفظ میکنید؟ همه ی ترانه ها رو از بر هستید؟ حرفی نیست! میتونید خودتون رو امتحان کنید. در بازی کامپیوتری شعر یادت بمونه، ترانه هایی گنجونده شده که حتما قبلا شنیدید، اما اگه پخش اونها یک دفعه متوقف بشه، آیا میتونید جمله ی بعدی رو حدس بزنید!؟

در شعر یادت بمونه، خواننده های معروف و محبوب زیادی حضور دارند، مثل: فریدون آسرایی، مهدی احمدوند، علی اصحابی، محمد اصفهانی، مسعود امامی، بنیامین بهادری، مرتضی پاشایی، بابک جهانبخش، محسن چاووشی، احسان حق شناس، مجید خراطها، سیروان خسروی، احسان خواجه امیری، امین رستمی، رضا صادقی، بهنام صفوی، علی عبدالمالکی، حمید عسکری، بهنام علمشاهی، محمد علیزاده، فرزاد فرزین، مازیار فلاحی، علی لهراسبی، رضا یزدانی و محسن یگانه (به ترتیب حروف الفبا) که میتونید ترانه های اونها رو بشنوید و ببینید که واقعا چقدر از ترانه ها رو حفظ هستید!

مدیر سایت بازدید : 252 سه شنبه 22 مرداد 1392 نظرات (0)

Sparkling Amber دانلود بازی مدیریتی و فکری Sparkling Amber

Sparkling Amber – به Amber کمک نمایید تا فروشگاه جواهرات خود را گسترش بدهد . باید در کمترین زمان سفارش های خریداران را آماده نمایید و با تمام شدن اجناس دوباره ویترین ها را پر نمایید تا کار شما رونق یابد . این بازی در سبک Dash می باشد که برای شما تجربه ی مدیریت جواهرفروشی و ملاقات با خریداران سرگرم کننده و غیر عادی را رقم خواهد زد . در ادامه می توانید تصاویری از محیط بازی به همراه لینک دانلود را مشاهده نمایید .

مدیر سایت بازدید : 251 یکشنبه 20 مرداد 1392 نظرات (0)

Chester بازی سرگرم کننده و دوبعدی Chester v1.1.5.1

Chester عنوان یک بازی دوبعدی و سرگرم کننده برای کامپیوتر می باشد که دارای گیم پلی بسیار چالش برانگیز است . در این بازی می توانید ۱۰ شخصیت را با طی مراحل باز کنید که در در طی مرحله ها عناصر RPG نیز در بازی دخیل خواهند بود . در کل داشتن ۵۰ مرحله و ۸ استایل مختلف به بازیکنان اجازه تغییر روش بازی را می دهد . همچنین با داشتن ۴ سطح دشواری می تواند برای هر پلیری سرگرم کننده باشد .

مدیر سایت بازدید : 184 پنجشنبه 17 مرداد 1392 نظرات (0)

SpongeBob Atlantis SquareOff بازی جدید باب اسفنجی SpongeBob Atlantis SquareOff

SpongeBob Atlantis SquareOff عنوان نسخه ی جدیدی از سری بازی های محبوب و پر طرفدار باب اسفنجی بوده که مدت کمی از انتشار آن می گذرد. این نسخه از بازی همانند نسخ قبلی , به دلیل وجود کاراکتر باب اسفنجی (Sponge Bob  ) از جذابیت خاصی برخوردار بوده و دارای سبک دو بعدی و تقریبا اکشن است. البته نمی توان سبک اکشن را به این بازی نسبت داد , چون دارای سبکی فانتزی و کارتونی بوده و از صحنه های خشونت آمیز استفاده نشده است. در بازی باب اسفنجی , شخصیت های مشهور کارتون اصلی ایفای نقش می کنند و با یکدیگر به رقابت در قالب مبارزات سخت و دیدنی افیانوسی می پردازند. بازیکن با انتخاب شخصیت دلخواه خود به نبرد با دشمنان دریایی مشغول می شود و با به کارگیری سلاح های اسباب بازی مختلفی به میدان نبرد قدم می گذارند.

گرافیک بازی به طرز فانتزی و جالبی طراحی شده و تفاوت چندانی با نسخه ی کارتونی ندارد. در این بازی هر یک از سفر های باب اسفنجی به قسمت های مختلف اقیانوس , یک مرحله محسوب می شود. به مرور زمان و با پیشرفت در مراحل , با حریفان قدرتمند تری مواجه خواهید شد که پیروزی در مقابل آن ها کار بسیار سختی خواهد بود. جلوه های صوتی بسیار زیبا به همراه گرافیک ظریف بازی , همگی دست به هم داده اند تا یک بازی سرگرم کننده و پر هیجان را به نام SpongeBob Atlantis SquareOff بسازند ! این بازی انتخاب بسیار خوبی برای طرفداران کارتون و کاراکتر باب اسفنجی خواهد بود 

مدیر سایت بازدید : 198 سه شنبه 15 مرداد 1392 نظرات (0)

Finders Game دانلود بازی کم حجم کاشفان زمین Finders

s از جمله بازی های استراتژیک با سبک مدیریتی و بسیار سرگرم کننده بوده که در طی چند روز اخیر در میان بازی های هم سبک قرار گرفته است. در بازی کاشفان زمین میبایست راه مناسب برای زندگی را به انسان های اولیه نشان دهید تا به مرور زمان انسان های متمدن و متفکری برای جامعه شوند. البته سیر تکاملی این افراد تنها به یک کلمه ی سخت و طاقت فرسا , خلاصه نمی شود ! عوامل مختلفی از جمله آب و هوا  , در طی مراحل دست به دست هم می دهند تا زندگی قابل تحملی را برای آن ها گرد آورند. هدف اصلی کاربر در این بازی , نجات دادن قهرمانی از سرزمینی دیگر به کمک افراد جمع آوری شده توسط خودش است. برای رسیدن به هدف اصلی باید روستایی را در کنار کوه بنا کنید تا افراد قابل اعتمادی را برای کشف معما های حل نشده تربیت کنید.

برای ایجاد یک روستای پر رونق , ابتدا میبایست چادر های مسکونی را برپا و سپس برای بهره برداری از معادن طبیعی , بخش هایی را نیز بنا کنید. هم چنین برای استفاده از آب های زیر زمینی نیاز به چاه خواهید داشت. بدون شک برای دفاع از سرزمینتان به سربازان و جنگ آوران دلیری نیاز دارید که جمع آوری آن ها بر عهده ی کاربر گذاشته شده است. ماجرا ها و اتفاقات مختلفی در هر مرحله برای کاربر رخ خواهد داد که تمامی آن ها به صورت داستان تصویری طراحی شده اند تا کاربر , بیشتر در موضوع رخداد های موجود باشد. گرافیک و نمایه های تصویری هر یک از مرحله های بازی کاشفان زمین به نحو احسن طراحی و به موسیقی متن آن ها توجه بسیاری شده است.

مدیر سایت بازدید : 221 دوشنبه 14 مرداد 1392 نظرات (0)

Legends of the East دانلود بازی فکری Legends of the East: The Cobras Eye

Legends of the East The Cobras Eye عنوانی جدید در سبک بازی های Hidden Object می باشد که داستانی از عشق را بیان می کند . در این بازی می بایست به یک جنگ پایان بدهید و عشق زندگی خود را نیز نجات دهید . یک محصول‌ مصنوعی‌ که مدت ها فراموش شده بود ، دوباره پیدا شده است و نیروهای شیطانی در تلاش برای به دست آوردن آن هستند . بدتر از آن ، عشق زندگی شما یعنی Daniel ، به طریقی وارد این ماجراها شده است . حال شما می بایست دانیل را پیدا کنید و حقیقت این ماجراها را کشف کنید ، قبل از این که دنیا برای همیشه عوض شود ! این نسخه Collectors Edition می باشد که دارای چیزهای اضافی نسبت به نسخه معمولی است .

مدیر سایت بازدید : 235 شنبه 12 مرداد 1392 نظرات (0)

Nightly Cover دانلود بازی Night Mysteries The Amphora Prisoner برای PC

Night Mysteries The Amphora Prisoner – عنوان یک بازی زیبا به سبک Hidden Object است.ناتالی کول ، نویسنده جوان داستان ما ، درحالی که خوهان بازگشت به خانه خود در آمریکا بود از کشتی جا ماند.ناتالی که در چند روز گذشته با مجموعه ای از بد شانسی ها روبه رو بوده ، اکنون خود را افسرده تر از پیش می بیند. در همان حال ناخدایی پیوستن ناتالی به کشتی خود را پیشنهاد می کند و او بی خبر از مجموعه اتفاقات پر مخاطره ای که در پیش خواهد بود ؛ این پیشنهاد را می پذیرد…در ادامه می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی زیبا را مشاهده نمایید.  

مدیر سایت بازدید : 230 شنبه 12 مرداد 1392 نظرات (0)

Finders Cover دانلود بازی مدیریتی Finders برای PC

Finders – یک بازی هیجان انگیز و زیبا به سبک DASH است.در این بازی ماموریت شما جستجو و یافتن یک قهرمان در یک فضای بی رحم است.طبق شواهد سوژه مورد نظر توسط نیروی اهریمنی به دام افتاده است.در این راستا بایسته است که خود را آماده یک نبرد بزرگ کنید.باید کارگرانی را برای گردآوری منابع اولیه گماشته و پس از فراهم آوردن نیازهای نخستینی انسان برای بقا در بیابان ، مانند آب ، غذا و مسکن شما نیازمند استخراج طلا خواهید بود.پس آماده سازی و تربیت و مجهز ساختن رزم آوران خود را در آستانه نبرد با نیروی اهریمنی خواهید دید…در ادامه می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی زیبا را مشاهده کنید.

مدیر سایت بازدید : 192 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)

Citadels pc cover دانلود بازی Citadels برای PC

لشکر عظیمی در خط مقدم دروازه ی قلعه تجمع کرده و آماده ی حمله به پادشاه آرتور هستند! چطور با این مشکل روبرو شود؟ از وقایع تاریخی پادشاهان گذشته با هوشیاری درس گرفته و به کمک پادشاه بروید و شانه به شانه با سپاه پادشاه همراه شده تا درباره ی آینده ای غیرقابل پیش بینی بجنگید! همه چیز وابسته به شماست که غرور و افتخار را به پادشاه برگردانید، دوباره پادشاهی خطوط آرتوری را در دست گرفته و تاریخ را از سر بنویسید! فرشته یا شیطان صفت؟ همه چیز به شما بستگی دارد! دو بعد جنگ و حضور در هر کدام از این دو که می خواهید، به شما بصیرت کافی را خواهد داد.

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 572
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 168
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 233
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 945
  • بازدید ماه : 2,891
  • بازدید سال : 65,064
  • بازدید کلی : 754,905